
Projenin 3. Ulusötesi proje toplantısı 10-12 Eylül 2019 tarihlerinde Valencia'nın Villanueva de Castellon kasabasında bulunan proje ortağı Colegio Hernandez adlı okulda gerçekleştirildi. Toplantıya İspanya'dan ana ortak Mancomunitat de la Ribera Alta'dan Fortu Tapia, Gema March ve Joshua Alemany; evsahibi Colegio Hernandez'den Mariola Hernández, Sarai María Vicente, Amparo Salom ve Ignacio Hernández; Polonyalı ortak 36,6 Competence Centre'dan Anna Ziemecka-Poteraj ve Jakub Poteraj katılırken Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nden şube müdürü Kenan Abacı, proje koordinatörleri Sebahattin Göktalay, Ahmet Nacar ve Kadir Demirkaynak ile Dulkadiroğlu Rehberlik ve Araştırma Merkezi'nden kurum müdürü Ahmet Bülbül ve projeden sorumlu danışman öğretmen İbrahim Daşkıran katıldı.
3 gün süren toplantıda kurumlar son toplantıdan bu yana yapılan anket ve seminer etkinliklerini sunarak elde edilen proje çıktılarını karşılaştırmalı olarak değerlendirdiler. Projenin her ortak tarafından kendi bölgesinde gerçekleştirilen yaygınlaştırma faaliyetleri, proje yönetimiyle ilgili teknik konular ile ortakların görev ve sorumlulukları ele alındı. Projenin amacına ulaşabilmesi, hedef kitle olan öğrencilerin sosyal medyaya bağımlılıklarının azaltılması ve bilinçli internet kullanımının yaygınlaştırması adına yeni eğitim-öğretim yılında proje kapsamında yapılması öngörülen sportif, kültürel ve sosyal etkinlikler planlanarak takvim haline getirildi. Yıl içerisinde yapılacak olan proje etkinliklerinin değerlendirilmesi ve faaliyetlere yön verilmesi amacıyla Kahramanmaraş'ta yapılacak olan bir sonraki ulusötesi proje toplantısının tarihleri 12-13-14 Kasım 2019 olarak kararlaştırıldı.
Toplantı programında Villanueva de Castellon belediyesine bir ziyaret gerçekleştirildi ve belediye başkanıyla bir toplantı yapıldı. Projenin uygulanacağı bu bölgede yerel yönetim birimleri hem proje konusunda bilgi aldılar hem de proje uygulamalarında desteklerini ifade ettiler. Ayrıca, Türk eğitim sistemi, Türk kültürü tanıtıldı ve Kahramanmaraş'ı tanıtan dökümanlar ve ilimize özgü eşyalar takdim edilerek Kahramanmaraş'ın tanıtımı da yapılmış oldu.
Proje toplantısının yanı sıra, 5 gün süren bu hareketlilik programında İspanya'nın tarihi turistik dokusu, toplum yapısı ve en önemlisi de eğitim sistemi detaylı şekilde incelenmiş, hem okul hem de diğer kurumların temsilcileriyle karşılıklı bilgi ve kültür alışverişi yapılarak ikili ilişkiler ve işbirliği anlayışı güçlendirilmiştir.